اهدا كلاه ايمنی به موتور سواران قانونمند در جيرفت

در ششمین روز از هفته ناجا به موتور سیکلت سواران قانونمند در شهرستان جیرفت کلاه ایمنی اهدا شد.

اهدا كلاه ايمني به موتور سواران قانونمند در جيرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ علی اکبر سنجری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:در ششمین روز از هفته ناجا به موتور سیکلت سواران قانونمند در شهرستان جیرفت کلاه ایمنی اهدا شد.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به راکبین موتور سوار تصریح کرد:استفاده از این وسیله نقلیه نهادینه نشده است.مواردی چون ،حرکت در پیاده رو ها ،حرکت در خلاف مسیر تردد ،داشتن صدای ناهنجار ،حرکات مارپیچ،تک چرخ زدن ،حمل یدک،تردد در خطوط ویژه اتوبوس و نداشتن کلاه امینی از جمله تخلفاتی است که سرنشینان موتور سیکلت را به خطر می اندازد.

سنجری همچنین در ادامه توصیه هایی را عنوان کرد و افزود:موتور سواران سعی کنند از موتور برای کارهای درون شهری استفاده کرده و کمتر به جاده بروند،هنگام موتور سواری همیشه از کلاه ایمنی استفاده کنند ،همواره با سرعت مطمئنه وبا آرامش رانندگی کرده ودر هنگام موتور سواری در شب ها از لباس رنگ روشن استفاده کنند٬هنگام موتور سواری کفشی بپوشند که کمی ساق داشته باشد تا از آسیب مچ پا جلوگیری شود.

وی در پایان، موتور سیکلت سواران را ملزم به استفاده از کلاه ایمنی در حین رانندگی کرد و از راکبین موتور سوار،خواست پلیس را در زمینه کاهش تصادفات یاری و همراهی کنند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار