رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران:

دستگیری ۱۳ متهم تهیه و توزیع موادمخدر در مازندران

۱۳ متهم تهیه و توزیع موادمخدر در مازندران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از انهدام سه باند موادمخدر و کشف بیش از ۱۸ کیلو گرم تریاک در ۲۴ ساعت گذشته در ساری خبر داد.

وی افزود: در راستای مقابله بی امان با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح استان، ماموران پلیس مبازره با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی مناطق آلوده و جرم خیز و شناسایی برخی مجرمان با هماهنگی قضائی در اقدامی عملیاتی طرح مقابله با موادمخدر را در سطح شهرستان ساری به مرحله اجرا گذاشتند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این طرح ماموران با شناسایی و دستگیری بیش از ۱۳ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر موفق شدند، سه باند تهیه وتوزیع موادمخدر را متلاشی کنند.

سرهنگ علیرضا ثقفی از کشف بیش از ۱۸ کیلو گرم موادمخدر و ۴۰۰ گرم شیشه در این طرح خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در ایام هفته نیروی انتظامی از برپایی نمایشگاه مبارزه با موادمخدر در سالن اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان خبر داد و گفت: حضور کارشناسان پلیس در مدارس و ارائه آموزش‌های همگانی از دیگر اقدامات پلیس در این ایام است.

انتهای پیام/آ

دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار