رضایت مندی مردم الویت برنامه نیروی انتظامی مازندران

رضایت مردم مهمترین هدف نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در دیدار با دادستان این شهرستان با اشاره به تعامل خوب بین دو مجموعه نیروی انتظامی و دستگاه قضا گفت: بی شک تعامل و هماهنگی بین مجموعه پلیس و قوه قضائیه موجب به وجود آمدن توفیقات بسیاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان در مقابل خدمت به مردم، وظایف خاصی را بر عهده دارند، افزود: کلیه مسئولان و دست اندرکاران بایستی در هر شرایطی فرصت را غنیمت بشمارند و در جهت خدمت به مردم با تمام توان خود بکوشند.

سرهنگ درویشی با تاکید بر نقش محوری مردم در برقراری امنیت در جامعه گفت: موفقیت هر جامعه در گرو همکاری مردم در پیشگیری اجتماعی بوده و قانون پذیری مردم از شاخص‌های توسعه جامعه است و برقراری امنیت، برخورد با ناهنجاری ها، جرایم و نا امنی‌ها از وظایف اصلی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

شعبان نیا دادستان شهرستان جویبار نیز گفت: نگاه موجود بر نیروی انتظامی ایجاب می‌کند که این نیرو به عنوان یک نیروی فعال، پویا به روز باشد و اندیشمندانه حرکت کند و خوشبختانه رویکرد سال‌های اخیر در نیروی انتظامی، اصلاحی، برجسته و پرشتاب است.

شعبان نیا با ابراز رضایت از عملکرد بسیار خوب نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت عمومی در شهرستان از حسن همکاری‌های بسیار خوب فرمانده انتظامی شهرستان با قوه قضائیه در این ماموریت خطیر قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ

مهمترین هدف نیروی انتظامی رضایت مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار