فرمانده انتظامی شهرستان گلپايگان

انهدام باند سارقان داخل خودرو در گلپايگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپايگان از دستگيری سه سارق حرفه ای داخل خودرو و كشف 120 ميليون ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسين بساطي فرماندهي انتظامي گلپايگان در تشريح اين خبر گفت :  در پي دريافت شکاياتي مبني بر سرقت از داخل خودرو در سطح شهر ستان ، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي  اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كردند و سرانجام ماموران با استفاده از تحقيقات علمي و تخصصي يك سارق كه اقدام به اين سرقت ها مي كرد را  شناسايي و دستگير كردند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: اين سارق در بازجويي هاي پليس به سرقت 120 ميليون ريال اموال از خودروي شهروندان با همدستي دو نفر  ديگر اعتراف كرد.

سرهنگ بساطي  با اشاره به دستگيري همدستان  سارق دستگير شده  و تحويل آنها به مراجع قضائي به همشهريان توصيه کرد: سارقان به محض مشاهدي اموال كم حجم و با ارزش در داخل اتومبيل ، با تعقيب طعمه ي خود در فرصت هاي ايجاد شده مانند راهبندان و چراغ قرمز  در شرايط مناسب مانند پايين بودن شيشه خودرو يا باز بودن درب ها در اقدامي سريع اقدام به سرقت كيف و اشياء از روي صندلي مي نمايند لذا از گذاشتن اشياء  قيمتي بر روي صندلي كه در معرض ديد باشد  اكيدا خود داري  نماييد .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.