شهرداری زاهدان؛

مانور پاکسازی شهرداری «کلانشهر» زاهدان برگزار شد

مانور پاکسازی «کلانشهر» زاهدان با حضور سرپرست فرمانداری، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر با شعار«آمده ایم با مشارکت شهروندان شهری پاک بسازیم» برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، براهویی معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان  در حاشیه این مانور اظهار داشت: ظرفیت سنجی، ارزیابی وضعیت ناوگان و تجهزات خدمات شهری، بروز رسانی ماشین آلات، گام برداشتن در راستای توسعه و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان را از جمله مهمترین اهداف برگزاری این مانور ذکر کرد.

محمد امیر براهویی اظهار داشت: شهرداری زاهدان برای پیشبرد اهداف زیباسازی و ارتقای خدمات شهری نیازمند مشارکت همه جانبه مردم، فرمانداری و دستگاههای دولتی در این کلانشهر است.

مانور پاکسازی شهرداری «کلانشهر» زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: با مشارکت مردم و همکاری بین بخشی دستگاههای متولی در امور خدمات شهری می توان یک شهر زیبا و توسعه یافته داشت.

وی افزود: جذب اعتبارات، مشارکت عمومی، بهره گیری از توان مراکز علمی، فرهنگ سازی، آموزش و مشارکت بخش خصوصی توانمند می تواند در ارتقای خدمات شهری بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: اساس زندگی شهری وابسته به بهبود محیط زیست و ارتقای کیفی خدمات شهری است.

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: 700 مخزن جدید تا پایان امسال در سطح این شهرستان به منظور جمع آوری زباله نصب می شود.

مانور پاکسازی شهرداری «کلانشهر» زاهدان برگزار شد

براهویی اظهار داشت: همچنین معاونت امور خدمات شهری شهرداری زاهدان برای جلوگیری از پدیده زباله گردی در سطح شهر تفکیک زباله از مبدا را در دستور کار خود قرار داده است.

مانور پاکسازی شهرداری «کلانشهر» زاهدان برگزار شد

وی بیان کرد: زیباسازی فضای سطح شهر زاهدان با نصب المان های مناسبتی در دستور کار معاونت امور خدمات شهری قرار دارد.
وی افزود: برای اینکه شهری پاک و زیبا داشته باشیم نیازمند مشارکت همه جانبه مردم با شهرداری ها هستیم.

وی تصریح کرد: شهر زاهدان با جمعیتی افزون بر 800 هزار نفر روزانه 350 تن زباله تولید می کند که از سطح این شهر جمع آوری می شود.

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: این میزان زباله با 99 دستگاه ماشین و حدود 882 نفر نیرو در 10 ناحیه این کلانشهر به صورت روزانه جمع آوری می شود.

انتهای پیام /ع

آمده ایم با مشارکت شهروندان شهری پاک بسازیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
وضعیت آسفالت خیابونا فوق العاده نامناسب
وضعیت فضای سبز! در واقع فضای سبزی وجود نداره حداقل چیزی که باید رعایت بشه نظافت شهر برای حفظ سلامتی مردم هست. خواهش میکنیم یه کم به این شهر ها هم اهمیت داده بشه و رسیدگی بشه
آخرین اخبار