برگزاری همایش طلایه داران ترافیک در جیرفت

همایش طلایه داران ترافیک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان جیرفت برگزار شد.

برگزاری همایش طلایه داران ترافیک در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ ماشالله ملائی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبح امروز در همایش طلایه داران ترافیک که با حضور رئیس و کارکنان راهنمایی و رانندگی ، همیاران پلیس ، رانندگان و برخی از مسئولین برگزار شد، گفت:اعتقاد ما این است باید اقدامات فرهنگی انجام دهیم با پلیس مشکلی حل نمی شود و مردم باید در این امر مشارکت داشنه باشند. وی افزود:تا وقتی که این باور باشد که حضور پلیس برای اذیت کردن است موردی حل نخواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد:اثرگذاری کار را باید بسنجیم وجریمه به تنهایی راه گشا نیست.باید اقداماتی انجام دهیم که اثر گذار باشد.

وی درادامه افزود:طی یک سال گذشته ۹۷ نفر بر اثر تصادف در جیرفت جان خود را از دست داده اند که ۵۵ نفر از این آمار مربوط به شش ماه پایانی سال می باشد که این آمار نشان دهنده کیفیت پایین کار است و باید با انجام امور فرهنگی و مشارکت مردم در این امر این آمار را به حداقل رساند .

ملائی از کاهش ۲۵درصدی آمار تصادفات در سال ۹۵ خبر داد و گفت:طبق این آمار در سال گذشته ۹۷ نفر کشته و ۲۴۳ نفر مجروح شدند و ۱۴۶ دستگاه وسیله نقلیه مورد خسارت واقع شدند.

در همین راستا حمید نعمتی رئیس اداره بیمه ایران مرکز جیرفت گفت:میزان پرداختی خسارات بیمه ای در زمینه تصادفات در سال گذشته را ۶۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:اگر آمار تصادفات کاهش یابد کمک زیادی به اقتصاد کشور خواهد شد که این هزینه ها را در بخش های دیگر ارائه دهیم.

وی افزود:دانش آموزان عزیز و تمامی رانندگان با رعایت هر رفتار کوچک می‌تواند تأثیر شگرفی در ارتقاء کیفیت فرهنگ ترافیک داشته باشند.

نعمتی همچنین افزود: از مسائل کوچک و پیش پا افتاده نباید به سادگی بگذریم وبه کوچکترین کار ها باید اهمیت ویژه ای داده شود.

در پایان همایش از رانندگان و همیاران پلیس جهت همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی قدردانی شد.

انتهای پیام/س

 

همایش طلایه داران ترافیک در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار