ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی در بهمئی

امام جمعه شهر لیکک گفت: ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی در شهرستان بهمئی با هدف خدمت رسانی مطلوب به زائران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده گفت: قرار است مردم نقاط مختلف شهرستان بهمئی به صورت منسجم در مسیر راهپیمایی زائران اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی کنند.

فرماندار شهرستان بهمئی هم در این نشست با بیان اینکه تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی زائران حرم حسینی (ع) در ایام اربعین در قالب کمیته‌های مختلف اندیشیده شده است گفت: کمیته‌های ستاد اربعین شهرستان با آمادگی کامل از زائران استقبال می‌کنند و با تمام امکانات خدمات خود را در بخش‌های مختلف به زائران ارائه می‌دهند.

حکمت الله سنایی افزود: همچنین امکانات لازم برای برگزاری آیین عزاداری اربعین حسینی در شهرستان بهمئی پیش بینی شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: از همه‌ی ظرفیت ادارات، نهاد‌ها و هیات‌های مذهبی شهرستان بهمئی برای خدمات رسانی مطلوب به زائران استفاده می شود.

تبلیغات به منظورآگاه سازی مردم برای کمک به برپایی موکب ها، آماده سازی امکانات برای اسکان و پذیرایی از هیات‌های عزادار، برپایی ایستگاه صلواتی، بسیج امکانات و نیرو‌های بهداشتی و درمانی و آماده سازی چند واحد آموزشی برای اسکان زائران از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از زائران اربعین حسینی در شهرستان بهمئی است.

 

انتهای پیام/ش

خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در بهمئی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.