مسجد جامعی:

خیابان حافظ، خیابانی که نمادی از حافظ ندارد

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی رغم نامگذاری خیابان حافظ به نام این شاعر بزرگ، هیچ نمادی از او در این خیابان دیده نمی شود.

خیابان حافظ، خیابانی که نمادی از حافظ نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز بزرگداشت حافظ، بهتر است برای بزرگانی امثال وی یک اقدام فرهنگی در شهر تهران انجام دهیم.

وی افزود: در سطح شهر تهران یک خیابان به نام حافظ است، اما هیچ نماد و نشانی از گرامی داشتن این شاعر بزرگ به چشم نمی‌خورد.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: نکته جالب این است که یکی از خروجی‌های خیابان حافظ به مجموعه ساختمان شورای شهر منتهی می شود.

مسجد جامعی گفت: سازمان زیباسازی و سازمان شهرداری تهران باید در خصوص انجام کارهای فرهنگی از قبیل انجام کارهایی مبنی بر تکریم بزرگان فرهنگی در سطح شهر تهران، اقدام کند.

وی با اشاره به میدان حسن آباد افزود: در دوره الویری، یک سری کارهای فرهنگی در خصوص بزرگداشت و گرامی داشت بزرگان فرهنگی انجام شد و این قبیل اقدامات باید ادامه پیدا کند.

در پایان صحبت مسجد جامعی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، با لحنی طنز آمیز از فالگیران شهر تهران به گرفتن فال اعضای شورای شهر دعوت کرد.

انتهای پیام/

دعوت هاشمی از فالگیران شهر تهران برای گرفتن فال اعضای شورای شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار