رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان؛

همدان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان گفت: برای نخستین بار در تاریخ ورزش استان، همدان میزبان یک دوره مسابقات کشوری تیراندازی با کمان را بدست آورده است.

همدان میزبان مسابقات انتخابی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا یاری رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان اظهار کرد: این مسابقات تحت عنوان «یادواره سردار سرلشگر شهید حاج حسین همدانی» برگزار خواهد شد که از 32 استان کشور و قریب به 290 ورزشکار در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: این مسابقات در سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد و سعی ما بر این است که یک میزبانی بسیار خوب داشته باشیم.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان همدان بیان کرد: در این مسابقات 20 ورزشکار خانم و آقا از استان همدان حضور دارند که امید داریم تعداد زیادی از آنها به روی سکو رفته و راهی تیم ملی شوند.

یاری با بیان اینکه ورزشکاران این رشته به خوبی در مسابقات مختلف کشوری درخشیدند و پیشرفت‌های خوبی نیز بدست آمد، افزود: از ابتدای سال که هیأت را تحویل گرفتیم موفق شدیم در بحث دانش‌افزایی با برگزاری کلاس‌های مربیگری؛  عملکرد خوبی در حوزه آموزش ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال رتبه هیأت تیراندازی با کمان در بین هیأت‌های ورزشی استان 44 بود که در پایان شش‌ ماهه سال جاری این رتبه به 12 افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/ص.ف

میزبانی همدان برای مسابقات کشوری تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.