پروژه یادمان تپه شهدا در خوی احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر خوی گفت: پروژه یادمان تپه شهدا در خوی احداث می‌شود و این پروژه برای این شهرستان، نشانگر پیوند عمیق باارزش‌های انقلاب و اسلام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛غلامعلی شریف رئیس شورای اسلامی شهر خوی با اشاره به اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ کشور اسلامی ما انسان‌های بسیار بزرگی هستند که ماندگاری نامشان به‌واسطه خلق و حفظ ارزش‌های والای انسانی و رشادت‌های بی‌نظیری است و باید تک‌تک این انسان‌ها به هر شکل ممکن برای نسل‌های بعدی معرفی و جایگاه والای ایشان تعریف شود.

وی افزود: دوره پنجم شورای شهر با فضایی آکنده از وفاق و همت مضاعف برای خدمت گذاری مناسب برای شهروندان و توسعه شهر خوی آغاز شد و خوشبختانه که یکی از پروژه‌های ارزشمند در ابتدای مسیر خدمت گذاری دوره پنجم توجه ویژه به شهدای گمنام مطهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی بیان کرد: احداث یادمان و رواق شهدای گمنام از ارزش‌های معنوی بسیار والایی برخوردار بوده و قطعاً مدیریت شهری از فیض برکات این پروژه ارزشمند بی‌نصیب نخواهد ماند.

وی افزود: همواره شهدا در مرکزیت تفکرات معنوی ما حضور دارند و امروز خوشبختانه شاهد تحقق اجرای پروژه رواق و یادمان شهدای گمنام هستیم.

شریف تصریح کرد: طراحی فضای تپه شهدا جذابیت‌های ویژه معنوی داشته و از اصول طراحی اسلامی و اسلیمی شکل‌گرفته که با حضور دو شهید معزز در آینده نزدیک، شهروندان مؤمن خویی شاهد ساماندهی این تپه و طراحی صورت گرفته خواهند بود.

وی گفت: فاز نخست این پروژه طی دو ماه آینده به پایان می‌رسد و امید است با همراهی و همکاری نهادهای ذی‌ربط و تأمین اعتبار لازم فازهای بعدی نیز بلافاصله به مرحله اجرا درآید.

انتهای پیام/م

احداث یادمان تپه شهدا در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.