قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ دلیلی برای مذاکره مجدد درباره برجام وجود ندارد

عضو حزب مردم سالاری گفت: ایران موضع خود را درباره برجام اعلام کرده است و هیچ مذاکره مجددی از جانب ایران صورت نمی‌گیرد.

هیچ مذاکره مجددی درباره برجام توسط ایران صورت نمی‌گیردداریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قابل مذاکره بودن برجام اظهار کرد: برجام سندی است که به لحاظ حقوقی و قانونی به نتیجه رسیده و هیچ دلیلی برای مذاکره مجدد درباره آن وجود نخواهد داشت چرا که این قرارداد به تأیید شورای امنیت رسیده است.

وی افزود: مذاکره مجدد درباره سند برجام تنها خواسته یکی از طرفین بوده و هیچ الزامی  برای دیگر طرف‌های قرارداد مبنی بر مذاکره مجدد وجود نخواهد داشت.

قنبری تصریح کرد: آمریکا با تصمیم‌هایی که می‌گیرد در نهایت دچار  شکست دیپلماتی سختی خواهد شد و در جامعه جهانی منزوی می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری بیان کرد: ترامپ با طرح چنین مسائلی به دنبال آن است که مقامات ایران را عصبانی کند تا ایران از برجام خارج و ناقض این عهدنامه بین المللی تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکا به خوبی می‌داند که شانسی برای ارتباط اقتصادی با ایران ندارد و حتی بعد از برجام نتوانسته جای خود را برای مبادلات اقتصادی در کشور باز کند به همین دلیل ترامپ که شخصیت کاسب کارانه‌ای دارد به دنبال بر هم زدن این سند چند جانبه و بین المللی است.

قنبری با اشاره به موضوع مقامات ایرانی درباره مذاکره مجدد برجام خاطرنشان کرد: ایران موضع خود را اعلام کرده است و هیچ مذاکره مجددی از جانب ایران صورت نمی‌گیرد چرا که دلیلی برای نشستن پای میز مذاکره با آمریکا وجود ندارد.

 


انتهای پیام/

 

واکنش ایران نسبت به مذاکره مجدد درباره برجام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار