شهرداری ایلام برنامه ای منظم طراحی کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهرداری ایلام برنامه ای منظم برای مدیریت جامع شهری طراحی و تدوین کند.

  شهرداری ایلام برنامه ای منظم طراحی کندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛آیت الله محمدنقی لطفی اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان می بایست برنامه ای منظم و دقیق توسط شهرداری تنظیم شود و در ساخت و سازهای شهری معماری اسلامی - ایرانی مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: آبروی استان در گرو همایش بزرگ اربعین است، معابر و ورودی های شهر در این ایام باید تمیز باشند و همچنین موکب های شهر تقویت شوند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: زیباسازی ورودی های شهر و روانسازی ترافیک هسته مرکزی در اولویت برنامه کاری شهرداری قرار گیرد.

شهردار ایلام نیز در این دیدار گفت: استفاده از معماری اسلامی در ساخت و سازهای شهری، تعدیل فرآیندهای شهرسازی، اجرای تقاطع زیرگذر روگذر در نقاطی از شهر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، احداث پارکینگ طبقاتی از مهمترین برنامه های آتی شهرداری در حوزه عمران شهری و شهرسازی است.

طالب صادقیان افزود: تفکیک از مبداء پسماند، جلوگیری از تخلیه نخاله در حاشیه شهر ، تهیه طرح جامع خدمات شهری و تجهیز ماشین آلات خدمات شهری نیز در برنامه شهرداری در حوزه خدمات شهری پیش بینی شده است.

وی گفت: طرح تقویت محله محوری با تاکید بر نقش مساجد به عنوان کانون محلات، اجرای نمایشگاه های دینی و مذهبی، اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، تقویت هیئت های مذهبی و کانون های قرآنی و همچنین تکریم خانواده های شهدا و ایثارگر در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 دیدار امام جمعه ایلام با  شهردار جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.