برزاى: می‌دانستم روزى به استقلال برمی گردم

مهاجم سابق استقلال گفت: تصور مى کردم که خیلى زود به استقلال باز می‌گردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام برزاى درباره جدايى اش از استقلال گفت: در هر صورت تصميم كادر فنى بود كه از استقلال جدا شوم. پس از جدایی تمام هدفم این بود که در اروپا به فوتبالم ادامه دهم. البته از ایران هم پیشنهادات زیادی داشتم اما در نظر داشتم در اروپا بازى كنم. با وجود اين با يک تيم سوئدى هم مذاكره كردم كه در نهايت مورد تایید سرمربی، هم قرار گرفتم اما به دليل اينكه در ليگ سوئد تنها ۴ بازی باقى مانده بود بنابراين نتوانستم توافق كنم چرا كه بايد در آن صورت ٥ ماه بيرون مى ماندم.

او ادامه داد: به هر ترتيب شفر از من خواست برگردم و من هم استقبال كردم .قلبا استقلال را دوست دارم و خدا را شکر به اين تيم بازگشتم و از طرفى شفر من را تایید کرد.

برزاى بيان كرد: با توجه به جلسه اى که با شفر داشتم قرار شد او با باشگاه صحبت كند تا وضعيت من مشخص شود .خودم فكر مى كردم روزى به استقلال برگردم اما نه تا نيم فصل در هر صورت خواست خدا بود كه برگردم.

مهاجم سابق استقلال درباره اينكه مطرح شده افرادى او را به شفر معرفى كرده اند گفت: اين مسئله درست نيست. شفر به من اعلام كرد فيلم بازى هاى من را ديده و از سبک بازى من خوشش آمده است .به هر ترتيب شفر با باشگاه صحبت مى كند و در نهايت وضعيت من هم مشخص مى شود.

او درباره ديدار استقلال مقابل فولاد گفت: به نظرم شفر مربى جدى اى است و اميدوارم استقلال برنده بازى مقابل فولاد باشد.

 انتهای پیام/

وضعيت نهايى استقلال و برزاى مشخص مى شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار