معاون فرماندار شهرضا خبر داد:

افزایش 11 درصدی فوت ناشی از تصادفات شهری در شهرضا

معاون فرماندار شهرضا گفت: 11.7 درصد افزایش فوتی در شهر داشته‌ایم و خطای انسانی بیشترین عامل حوادث بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین داراب عصر امروز در جلسه کمیته جامعه ایمن شهرستان شهرضا با اشاره به حادثه سقوط در قنات در محله خمینی‌آباد شهرضا، اظهار داشت: چند سالی است که شهرستان شهرضا با بحران خشکسالی روبه‌رو است.

وی افزود: به دلیل خشکسالی قنات‌ها خشک شده‌اند و خطراتی را به دنبال دارد که باید این معضل در کمیته مدیریت بحران شهرستان بررسی شود و در این راستا با استان مکاتبه کنیم.

معاون فرماندار شهرضا با تأکید بر اینکه بحران قنات‌ها باید به صورت اورژانسی پیگیری شود، گفت: اداره امور آب، شهرداری و جهاد کشاورزی باید کمیته‌ای تشکیل دهند و برای ایمن‌سازی قنات‌ها تدبیری بیاندیشند.

وی با بیان اینکه همه جلساتی که در شهرستان برگزار می‌شود در راستای ایمن‌سازی شهرستان و تأمین امنیت مردم است، تأکید کرد: باید شورای فرعی ترافیک ویژه نقاط حادثه‌خیز با محوریت شهرداری شهرضا تشکیل شود.

داراب با اشاره به اینکه پایش تصویری شهرستان در حال تکمیل است، بیان داشت: بخش زیادی از حوادث و اتفاق‌ها به دلیل عدم رعایت ایمنی توسط افراد است و باید رسانه‌ها در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

وی با مقایسه تصادفات سال 95 نسبت به سال 96 در شهرضا، گفت: 834 تصادف در حوزه شهری و 21 فوتی در سال 96 و 746 تصادف با 11 فوتی در سال 95 اتفاق افتاده است.

معاون فرماندار شهرضا در پایان بیان داشت: 11.7 درصد افزایش فوتی در شهر داشته‌ایم و خطای انسانی بیشترین عامل حوادث بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار