آزمون: تمام بازیکنان ایران ستاره هستند/ بازیکنان همیشه فراز و فرود دارند

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: تمام بازیکنان تیم ما از دروازه تا نوک حمله ستاره هستند و البته بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با روسیه درباره این دیدار بیان کرد: هر کدام از بازیکنان تیم‌مان ستاره هستند و هدف ما اجرای فرامین فنی و تاکتیکی موردنظر مربیان است.

او افزود: تمام بازیکنان تیم ما از دروازه تا نوک حمله ستاره هستند و البته بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند، توجه بیشتری را به خود جلب می کنند. اما نباید فراموش کنیم بازیکنانی که در ایران بازی می کنند هم بازیکنان خوبی هستند.

آزمون درباره انتقادهایی که از او در روسیه می شود، پاسخ داد: من به انتقادها احترام می‌گذارم اما باید مربیان قضاوت کنند و حتی ستاره‌های بزرگ فوتبال فراز و فرود دارند. من تمرکز لازم را دارم و روی خودم کار می‌کنم تا همیشه موفق باشم. همیشه از سوی هواداران 2 تیم روستوف و روبین‌کازان احساس حمایت و پشتیبانی داشتم که با این اتفاق می‌توانم بهتر خودم را به نمایش بگذارم.

مهاجم ایران درباره بازیکنان تیم روسیه گفت: البته من بین بازیکنان تفاوتی قائل نمی شوم. اما باید قبول کنیم تفاوت بین فوتبال آسیا و اروپا بسیار است.

انتهای پیام/

اظهارات آزمون درباره دیدار با روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار