برانکو:حضورم در تیم ملی کرواسی فعلا منتفی است / همیشه امکان حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌هایی برای هدایت تیم ملی کرواسی شده است، اما اکنون حضورم در این تیم امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  برانکو ایوانکوویچ درباره بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: فرشاد احمدزاده مصدوم است. امیدواریم ملی پوشان سالم بازگردند. چون یک روز قبل از بازی باز می‌گردند. فردا خواهیم دید چه بازیکنانی می توانند برابر استقلال خوزستان بازی کنند. 

او ادامه داد: خوشحال هستم که شجاع خلیل زاده بازگشته است، در حال حاضر  بازی با استقلال خوزستان برایمان بسیار مهم است. برای ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان که دو سال پیش همراه با این تیم قهرمان شد احترام قائل هستم.

برانکو درباره اینکه  چه شد شجاع خلیل‌زاده زودتر از موعد به تمرینات بازگشت، بیان کرد: او امروز با ما تمرین کرد و فردا نتیجه این تمرین مشخص می‌شود. شجاع کشیدگی مختصری داشت که توانست امروز به تمرین بیاید.

محرومیت باشگاه ارتباطی به تمدید قراردادم ندارد 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه  طاهری اعلام کرده مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده است و توافق اولیه صورت گرفته است، اظهار کرد: مذاکرات آغاز شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل محرومیت احتمالی پرسپولیس از نقل و انتقالات او برای توافق دست نگه داشته است، تصریح کرد: این مساله اصلا ارتباطی به موضوع محرومیت ندارد و تیمی عالی در اختیار داریم و اگر امکان جذب بازیکن جدید هم نداشته باشیم با مشکل مواجه نمی شویم. به هر حال این موضوع مسئله مهمی نیست که به آن پرداخته شود. البته تلاش می کنیم این محرومیت را کم یا تعلیق کنیم. محرومیت دلیلی بر تمدید نکردن قراردادم نیست. 

 

حضورم در تیم ملی کرواسی فعلا منتفی است 

 

برانکو درباره اینکه بعد از نتایج ضعیف کرواسی گزینه سرمربیگری این تیم شده است، بیان کرد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و درست نبود که با مسئولان کرواسی صحبت کنم. البته 24 ساعت قبل از بازی با اوکراین با من صحبتهایی شد اما در حال حاضر حضورم در تیم ملی کرواسی منتفی است. همه چیز امکان پذیر است اما در حال حاضر این امکان وجود ندارد. 

برانکو درباره اینکه طاهری هم اعلام کرده که نمی داند او می ماند یا نه! بیان کرد:  از دو طرف علاقه به تمدید قرارداد وجود دارد اما پیشنهادهای دیگری هم دارم و از اتفاقات یک ماه دیگر اطلاعی ندارم. به قول معروف همه گزینه ها روی میز است.

 

احتمال استفاده نکردن از ملی پوشان در بازی با استقلال خوزستان وجود دارد 

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه عملکرد ضعیف بیرانوند باعث تغییر دروازه بان پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان می شود یا نه! بیان کرد: امکانش وجود دارد چرا که ملی پوشان ساعت 6، 7 صبح به تهران می رسند و  48 ساعت بعد از بازی با روسیه به تیم ملحق می شوند. اگر چه طبق مقررات فیفا 72 ساعت باید استراحت داشته باشند اما نباید گریه کنیم. 

 

زمانی که وضعیتم مشخص نیست چطور دستیار انتخاب کنم 

 

برانکو درباره اینکه گفته می شود علی کریمی دستیارش می شود، تصریح کرد: از آنهایی که این مطلب را نوشتند سوال کنید، تا جایی که اطلاع دارم کریمی با نفت قرارداد داشته است. کریمی از بازیکنان تاریخ ساز فوتبال ایران است و از صمیم قلب خوشحال هستم که او دانش فوتبالش  را به جوانان انتقال می دهد. مسئولیت این قضیه با او است که در چه سمتی می خواهد در فوتبال فعالیت کند. همچنین سریالی در نفت تهران پیش آمد  او رفت و برگشت. وقتی که وضعیت خودم مشخص نیست چطور وضعیت دستیارانم را معلوم کنم. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چرا مثل همیشه سرحال نیست، بیان کرد: بعضی از اوقات سر بازیکنان داد می زنم. البته خیلی سرحال هستم چون به بازیکنانم خوش بین هستم. البته برخی از مواقع تیم دچار حواشی می شود و افت و خیز دارد. بایرن مونیخ، چلسی و رئال مادرید با بحران روبرو می شوند. نمی شود که همواره با سرعت 200 کیلومتر در ساعت کار کرد. 

برانکو در پایان درباره اینکه کرواسی به جام جهانی صعود می کند یا نه خاطر نشان کرد: فردا این موضوع مشخص می شود. در حال حاضر تیم ملی کرواسی وضعیت سختی دارد و خودمان هم مقصر این موضوع هستیم. در فوتبال برد و باخت پیش می آید. 

انتهای پیام/ 

 

 

اظهارات کی روش درباره وضعیت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۰:۵۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
برانکو مربی خوبیه برا پرسپولیس
دوستان هم چرت پرت نگند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
فکر نکنم کرواسی بخوادش .بازارگرمیه برای تمدید و4 تا خوردن از الهلال عربستان مخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
تو سرعت لاک پشت داشته باش ما قبول داریم سرعت 200 کیلومتر پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۰۸:۳۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
واقعا سر مربی کرواسی میخوای بشی نه واقعا نه واقعا نه واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با تشکر از برانکو که تیم اول ایران و پایتخت رو اعتباری جهانی بخشید اما آقای برانکو برای بازار داغی کمی زود نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با تشکر از برانکو که تیم اول ایران و پایتخت رو اعتباری جهانی بخشید اما آقای برانکو برای بازار داغی کمی زود نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
با تشکر از برانکو که تیم اول ایران و پایتخت رو اعتباری جهانی بخشید اما آقای برانکو برای بازار داغی کمی زود نیست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
توهم بااین نتیجه که جلور الهلال گرفتی مگه دیوانه ان که تورومربی تیم ملی کنن من پرسپولیسیم
آخرین اخبار