کوهبنان ، در بحث امنیت غذایی بعنوان پایلوت استان انتخاب شد

فرماندار کوهبنان گفت: کوهبنان طی پارسال در بحث امنیت غذایی بعنوان پایلوت استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مهدلو، فرماندار کوهبنان با اشاره به اینکه کوهبنان در سال گذشته در بحث امنیت غذایی بعنوان پایلوت استان انتخاب شد ، گفت: خانوادهایی که نیاز به کمک داشتند شناسایی و در راستای توانمندی خانوادها اقداماتی صورت گرفت.


وی افزود: تشکیل ان جی یو با حضور خیرین شهرستان جهت راه اندازی مرکزی به منظور حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست از کارهای ارزشمندی است که طی ماه گذشته انجام شده است.


مهدلو تصریح کرد: خدمات بهزیستی ستودنی است چرا که جامعه معلولین را تحت پوشش دارد در راستای مسائل اجتماعی هم خدماتی خوبی انجام شده برای برگزاری کلاس ها و دورهای آموزشی در شهرستان اقداماتی صورت گرفته و در راستای پاک کردن افراد معتاد تلاش شده است.


وی اظهار کرد: همه باید در راستای سلامت جامعه در کنار بهزیستی گام بر دارند گرچه کارهای خوبی بهزیستی انجام داده اما برگزاری دورهای آموزشی متعدد با روی کرد جدید باید مد نظر باشد.


فرماندار کوهبنان افزود: فیزیوتراپی نیاز شهرستان کوهبنان هست ایجاد پایگاه های خاص اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد تا از ظرفیت مردمی هم برای رفع معضلات و مشکلات استفاده شود.


انتهای پیام/س

 

انتخاب کوهبنان در بحث امنیت غذایی بعنوان پایلوت استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار