هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

انتخاب وزیر علوم بر عهده نهاد ریاست جمهوری

سرپرست وزیر علوم گفت: در خصوص انتخاب وزیر علوم، نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور باید تصمیم‌گیری و نظر نهایی را اعلام کند.

انتخاب وزیر علوم بر عهده نهاد ریاست جمهوریبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدضیاء هاشمی سرپرست وزیر علوم در حاشیه  بیست و پنجمین سالگرد دانشگاه علمی کاربردی در سالن اجلاس که برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به امر کیفیت یکی از مسائل مهم در خصوص دانشگاه‌های سراسر کشور بوده و امروزه مهارت آموزی بیش از گذشته مورد توجه جدی قرار دارد زیرا دانشگاه‌های تئوری در حال اشباع هستند.

هاشمی بیان کرد: تقویت مهارت آموزی در طول یک سال گذشته به وسیله ریاست فعلی دانشگاه به خوبی انجام شده است و وزارت علوم نیز در این مساله تاکید خاصی دارد، ما تا رسیدن به سطح ایده آل فاصله داریم و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مهارت آموزشی از نظر کمیت مشکل نداشته و سعی در ارتقای کیفیت داریم اظهار کرد: ماموریت‌گرا کردن دانشگاه فنی حرفه‌ای و علمی کاربردی یکی از برنامه‌های جدی وزارت علوم محسوب می‌شود.

سرپرست وزیر علوم یادآور شد: در خصوص انتخاب وزیر علوم، نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور باید تصمیم‌گیری و نظر نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/

انتخاب وزیر علوم بر عهده نهاد ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار