انتقاد نایب رئیس مجلس از مدارک دهان پرکنی که کاربردی نیستند

پزشکیان گفت: متاسفانه مدارک دهان پرکن زیادی داریم، اما آنطور که باید و شاید کاربردی نیستند.

انتقاد نایب رئیس مجلس از مدارک دهان پرکنی که کاربردی نیستندبه گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه علمی کاربردی با بیان اینکه به عالمان واقعی احترام گذاشته نمی شود، اظهار کرد: متاسفانه دانشجویان فقط تئوری آموزش می بینند اما در عمل توانایی اجرایی لازم را ندارند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه ها باید بر اساس نیازهای جامعه اقدام کنند تا مشکلات جامعه حل شود، ادامه داد: مقالات بین المللی زیادی وجود دارد که صرفا تئوری هستند و توانایی رفع مشکلات کشور را ندارند.

پزشکیان تاکید کرد: ما باید اینکه برای کجا و چه چیز را تولید می کنیم تناسب باشد اما متاسفانه تناسب و مهارت لازم وجود ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای بسیاری وجود دارند که در عمل توانایی به خصوصی ندارند تصریح کرد: دانشگاه ها باید علمی، کاربردی و تحقیقاتی باشند و مدیریت حل مشکلات و کارتیمی را به دانشجویان آموزش دهند.

وی گفت: متاسفانه مدارک دهان پرکن زیادی در  کشور داریم اما در عمل چیزی بلد نیستیم، دانشگاه های ما باید بر اساس نیازهای جامعه عمل کنند.

انتهای ‌پیام/

مدارک دهان پرکنی که کاربردی نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
مدرک ایشون چیه ؟؟؟؟؟؟؟ کی تو مصاحبه دکتری شرکت کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۲۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
ایشون هم مثل اون داشمون که فوق معماری داشت خودشو هئیت علمی جازده بود سرشار از ابهام هستن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تو امتحانتون استعداد تحصیلی هم داشتین یا موقعی که دکتری خرتوخر بود مدرک گرفتین؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار