کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در رودبار جنوببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب با اشاره به کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این شهرستان گفت: هدر رفت سرمایه های ملی خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می سازد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود : ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله سنگین سوخت قاچاق به مرزهای شرقی کشور مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود دادند.

فیروز بخت گفت: ماموران با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی در نهایت خوردوی مذکور را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب تصریح کرد : در بازرسی از کامیون مشخص شد که حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل می باشد.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان ضمن اشاره به خسارات جبران ناپذیر اقتصادی قاچاق فرآورده های نفتی و سرمایه های ملی، و بیان این مطلب که برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا و سوخت ادامه دارد.

وی از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک از جمله قاچاق کالا و فرآورده های نفتی توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/س

 

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رودبار جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.