دستگیری متهم قاچاق مکالمات صوتی (voip)

رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری متهمی خبر داد که با بهره گیری از زیر ساخت کشور اقدام به قاچاق مکالمات تلفنی(voip‌) می‌کرد.

دستگیری متهم قاچاق مکالمات صوتی (voip)به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ صادقی، در تشریح خبر دستگیری متهم که بستر قاچاق صوت را فراهم کرده بود، اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده مبنی بر وجود بستر قاچاق صوت در استان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. در بررسی‌های اولیه مشخص گردید متهم با برنامه‌ریزی دقیق و نصب تجهیزات غیر مجاز زمینه قاچاق صوت را فراهم نموده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان مجرب این پلیس با به کارگیری کلیه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و انجام اقدامات تخصصی محل استقرار تجهیزات voip را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی اقدام به دستگیری متهم و جمع آوری کلیه تجهیزات فنی مرتبط با پرونده که به صورت ماهرانه در منزل جاسازی گردیده بود نمودند.

سرهنگ صادقی ادامه‌داد: در تحقیقات صورت گرفته  متهم به بزه خود اعتراف و انگیزه خود را کسب منفعت مالی بیان داشت و در ادامه، پرونده جهت ادامه رسيدگي به همراه متهم به دادسراي شهرستان شاهرود ارسال گرديد.

 رئیس پلیس فتا استان سمنان در پایان یادآور شد: مسئولان فنی شرکت‌های خدمات ارتباطی با به روز آوری دانش فنی خود از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری کنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس فتا ، اخبار ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار