فراهم شدن حمل ونقل ریلی و جاده ای به پدیده شاندیز

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز گفت: امکان حمل‌ونقل ریلی از مشهد به شاندیز و حمل‌ونقل جاده‌ای از قوچان به شاندیز به زودی فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ جمال شوشتری از توسعه پدیده پس از خروج از وضعیت کنونی خبر داد و افزود: پدیده در اوج بالندگی دچار مشکلاتی شد که با همکاری مسئولان کشوری این مسائل در حال حل شدن است و مدیران پدیده نیز درصدد هستند تا این تاخیر زمانی بوجود آمده را جبران کنند.

وی با بیان اینکه به مجموعه‌های فعال پدیده در سطح کشور، گفت: در حال حاضر مجموعه‌های پدیده در شاندیز، کیش و تهران فعال هستند و مجموعه‌های رامسر، تبریز در گام‌های بعدی و پس از اتمام اولویت‌های فعلی اجرا می‌شود.

شوشتری با اشاره به اینکه موضوع بهره‌برداری جزو اولویت‌های پدیده بوده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مجموعه پدیده نوع کاربری طرح‌های صنعتی و خدماتی بوده و باید از دانش و راهنمایی مشاوران بین‌المللی بهره ببریم و این کار در مجموعه پدیده انجام شد و در کنار استفاده از مشاور بین‌المللی باید توانمندسازی تیم داخلی را هم داشته باشیم.

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز با اشاره به پیشرفت 90درصدی ساخت بازار پدیده شاندیز، گفت: این بازار۱۱برابر بازار رضا(ع) مشهد است و به لحاظ امکانات و وسعت پس از مرکز خرید دالیان چین دومین مرکز خرید جهان است.

شوشتری افزود: مجتمع اقامتی پدیده در۱۲ طبقه و برج بلند مرتبه پدیده با ۲۵۰متر ارتفاع، باغ گل روباز با۳۰ هزار متر مربع و فضای سر پوشیده با۱۰هزار متر مربع، مجموعه پردیس سینمایی پدیده باسه سالن و ظرفیت هزار و 200 نفر از دیگر جاذبه های پدیده شاندیز بوده است.

 وی گفت: در دوره گذار باید مواردی همچون تعدیل، تسهیل، تسریع و بخشش جریمه‌ها مورد توجه باشد و معتقدیم که پروژه‌ها باید تحویل مردم داده شود و مجموعه پدیده هم در این رابطه گام‌های موثری برداشته است.

مدیر بهره‌برداری شرکت پدیده شاندیز با تاکید بر این که باید در مسیر افزایش میزان حضور گردشگران داخلی و خارجی گام برداریم، افزود: یکی از علت های سفرهای مردم به خارج از کشور نبودن مگاپروژه‌ای در سطحی قوی است.

شوشتری گفت: باید با یک برنامه‌ریزی در ایران که چهلمین کشور گردشگر جهان است به‌گونه‌ای اقدام کنیم که نه تنها شاهد عدم حضور گردشگران داخلی نباشیم، بلکه حضور گردشگران خارجی نسبت به قبل افزایش داشته باشد.

انتهای پیام// م.م

اهمیت فراهم شدن حمل و نقل آسان به پدیده شاندیز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.