سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد؛

تجهیز کتابخانه‌های عمومی فارس به جدیدترین کتاب‌های کمک آموزشی

کتابخانه‌های عمومی فارس به جدیدترین کتاب‌های کمک آموزشی مجهز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح الله منوچهری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: کتابخانه‌های عمومی استان فارس به بیش از ۱۵۰۰ نسخه کتاب کمک آموزشی و تست چاپ جدید در مقاطع تحصیلی مختلف تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام در قالب طرح اهدای کتاب به ۱۴۸ کتابخانه‌های عمومی استان صورت گرفته است، افزود: این کار با پیگیری و تلاش اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلم چی صورت گرفت.

منوچهری ادامه داد: ارزش این کتاب‌ها مبلغی بالغ بر ۳۸۰ میلیون ریال است که به کتابخانه‌های عمومی فارس اهدا شد.

وی اظهار داشت: کتاب‌های اهدا شده مربوط به تمام مقاطع تحصیلی و رشته گروه‌های تحصیلی مختلف است که می‌تواند نقش به سزایی در جذب دانش‌آموزان به کتابخانه‌های عمومی استان داشته باشد.

منوچهری با اشاره به اهمیت کتاب‌های کمک آموزشی در رشد و پیشرفت دانش‌آموزان گفت: با توجه به دشواری‌های خرید کتاب‌های کمک آموزشی و کنکوری برای اقشار کم درآمد جامعه و لزوم تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی به کتاب‌های آموزشی و کمک درسی، این اقدام بسیار مفید و قابل اهمیت است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مجموعه کتابخانه‌های عمومی در سال تجهیز منابع کتابخانه‌های عمومی است، گفت: با توجه به نیاز کتابخانه‌های عمومی به تجهیز منابع، طرح‌ها و اقدامات گوناگونی برای خرید و توزیع منابع در کتابخانه‌های عمومی فارس در دست پیگیری است.

شمار کتابخانه‌های عمومی استان فارس ۲۲۳ کتابخانه است.
انتهای پیام/ر

تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار