عضویت ۳۵ هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از عضویت ۳۵ هزار نفر در این کانون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی در نشست صمیمانه اعضای منتخب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با سرپرست استانداری و برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک گفت: در حال حاضر ۳۵ هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

وی افزود: هم اکنون علاوه بر مراکز فرهنگی هنری در شهرها، برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این کانون در ۱۲۰ روستای استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اعضای این کانون در سالجاری توانستند رتبه‌های برتر جشنواره‌های ملی و بین المللی بخش‌های نمایش عروسکی، قصه گویی، هنر‌های تجسمی، تولید کتاب با موضوع کودکان و شعر رضوی را از آن خود کنند.

رحیمی همچنین ایجاد فرهنگ حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی را از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برشمرد.

وی با بیان عضویت پنج هزار نفر در مراکز زبان آموزی کانون در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنج هزار زبان آموز دیگر نیز در نوبت حضور در این مراکز هستند.

در این نشست تعدادی از کودکان برگزیده مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به اجرای شاهنامه خوانی، شعر خوانی و قرائت بخشی از گنجینه الاسرار عمان سامانی، و ترسیم نقاشی پرداختند.

۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهر به عنوان «روز جهانی کودک» و ۱۵ تا ۲۱ مهر به عنوان «هفته ملی کودک» نامگذاری شده است.

برنامه‌های هفته ملی کودک، امسال با شعار «هر کودک نشانی خداست» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

۳۵ هزار نفر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.