تلاش نیمار برای خروج بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا به بن بست خورد!

ستاره سابق بارسلونا که از یوفا درخواست کرده بود مانع حضوراین تیم در لبگ قهرمانان اروپا شود به هدف خود نرسید.

تلاش نیمار برای خروج بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا به بن بست خورد!به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نیمار در اواسط مرداد ماه با رقم شگفت انگیز 222 میلیون یورو به تیم پاری سن ژرمن پیوست و بارسلونا را در شوک عجبی فرو برد.

 به نظر می رسید که پس از جدایی نیمار، مشکل دیگری بین 2 طرف وجود نداشته باشد؛ اما پاداش ۲۲ میلیون یورویی پدر نیمار که از سوی بارسا پرداخت نشد، به موضوعی برای شکایت نیمار از بارسلونا بدل شد. مسئولان آبی و اناری پوش شهر کاتالان هم تصمیم گرفتند متقابلا شکایتی را  از نیمار ارائه دهند.

نیما‌ر پس از مشورت با وکلایش از یوفا درخواست کرده بود که مانع ادامه حضور بارسا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امسال شوند و این باشگاه را از تورنمنت کنار بگذارند اما پاسخ یوفا به این خواسته عجیب نیما‌ر منفی بود و این موضوع روز گذشته به اطلاع وکلای ستاره برزیلی رسید.

مدیران تیم بارسلونا پس از این حکم بیانیه ای را برای توضیح اینکه چرا مجبور نیستند جایزه وفاداری را بپردازدند، منتشر کردند.

به طوری که سخنگوی بارسا در یک کنفرانس خبری گفت: درباره این موضوع سه شرط وجود دارد که با توجه به اینکه نیمار به هیچ کدام از آنها عمل نکرد ما هم تصمیم گرفتیم پاداش 22میلیون یورویی او را پرداخت نکنیم.

انتهای پیام/

پاسخ منفی یوفا به نیمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار