پرسپولیس و شب نشینی در جهنم با یک دسته گل

این روز‌ها شایعه شب نشینی و تفریحات ناسالم بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با الهلال عربستان منتشر و تب این اتفاق هنوز فروکش نکرده است.

پرسپولیس و شب نشینی در جهنم با یک دسته گلبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های اخیر برخی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس متهم شدند که پیش از بازی با الهلال در مراسم شب نشینی و تفریحات ناسالم (قلیان کشی) شرکت کردند و این موضوع یکی از عمده‌ترین دلایل شکست تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل الهلال بوده است.

این در حالی است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قویا این موضوع را تکذیب کرده است و معتقد است آن‌ها که می‌گویند در امارات برخی بازیکنان ما شب نشینی داشته اند اسامی را منتشر کنند.

گفته می‌شود برانکو در شب قبل از بازی به تمام اتاق‌های بازیکنان سر زده است و احتمال شب نشینی بازیکنان وجود نداشته و برخی قرار است با اینگونه ادعا‌ها برای پرسپولیس مشکل ساز شوند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم هنوز در این باره واکنش نشان نداده است و شاید اسناد و مدارک احتمالی هنوز به دست آن‌ها نرسیده است.

باشگاه پرسپولیس و به ویژه کمیته انضباطی باشگاه نیز این موضوع را فقط در حد شایعه و حاشیه سازی می‌داند.

هر چه بوده و هست امیدواریم این اتفاق صحت نداشته باشد چرا که در سال‌های اخیر،  تازه شاهد بودیم که پرسپولیس بعد از چند سال ناکامی به روز‌های خوب خود رسیده بود و در بازی این تیم یک بلوغ تاکتیکی خاصی که کمتر در فوتبال ایران سراغ داریم مشاهده می‌شد.

بازی برگشت با الهلال یک ماموریت غیر ممکن است که شاگردان برانکو در صددند که آن را ممکن کنند، اما این موضوع شب نشینی اگر صحت داشته باشد باید گفت شب نشینی در جهنم امارات با دسته گل امارات در تاریخ پرسپولیس ثبت خواهد شد مگر اینکه یک شگفتی سرخپوشان را دوباره به آرامش برساند.

انتهای پیام/

شب نشینی های بازیکنان پرسپولیس در امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار