آمریکا نقش داعش در حادثه لاس وگاس را تکذیب کرد

پلیس آمریکا پس از کشمکش فراوان در خصوص حادثه لاس وگاس، با وجود اعتراف داعش، ارتباط این حمله تروریستی با نیروهای تکفیری را تکذیب کرد.

آمریکا نقش داعش در حادثه لاس وگاس را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی اف بی آی در مصاحبه اخیرش با خبرنگاران درخصوص حمله تروریستی لاس وگاس، ارتباط این حمله با داعش را تکذیب کرد. با وجود اینکه داعش بارها مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است، باز هم پلیس آمریکا نقش داعش را در این حمله تکذیب کرد و علت این حادثه را اختلال روحی و روانی ضارب عنوان کرد. سخنگوی اف‌بی‌آی اذعان کرد شواهد و بررسی‌ها صحت ادعای داعش را رد می‌کند.  

پلیس آمریکا اظهار کرد طبق تحقیقاتی که در این باره انجام شده استیفن پادوک فردی منزوی و تنها بود و تنها تفریحش قمار بود. او با تعداد معدودی از افراد ارتباط داشت و با توجه به اظهارات افرادی که وی رامی‌شناختند، پادوک با کسی ارتباط نزدیک و خوبی نداشت و همه افراد از او گریزان بودند. اینها نشان می‌دهد که این فرد از سلامت روحی و روانی مناسبی برخوردار نبوده است. 

کارشناسان این استدلال پلیس آمریکا را محکمه پسند ندانسته و گفتند بررسی ابعاد حمله تروریستی لاس وگاس گویای حقیقتی دیگر است.  مواد منفجره‌ای که در داخل خودروی  پادوک کشف شده است، نشان می‌دهد که وی قصد داشته پس از ترور، خودروی خود را نیز منفجر کند.

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، ظاهرا آمریکا قصد دارد حقیقت این ماجرا را به شیوه‌ای ناشیانه تحریف کند. 

 آمریکا نقش داعش در حادثه لاس وگاس را تکذیب کرد

 

انتهای پیام/

 

تکذیب ارتباط داعش با حمله لاس وگاس توسط آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
چطور تکذیب کرد وقتی یارو صب تا شب جنایتای داعشو دیده اونم داعشی شده