برخورد ساختاری با فروشندگان طیور در تربت جام

تعداد زیادی از سرپرست خانوار‌ها از طریق فروش پرندگان امرار معاش می‌کنند به همین جهت ،به صورت ساختاری با فروشندگان پرنده در تربت جام برخورد می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛احمد شافعی معاون فرماندار تربت جام در جلسه شورای سلامت که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به معضل عرضه طیور در حاشیه جمعه بازار و گاهی از اوقات درسطح شهر گفت: به لحاظ اینکه تعداد زیادی از سرپرست خانوار‌ها از این طریق امرار معاش زندگی را تامین می‌کنند برخورد چکشی با آنان به صلاح نیست و باید ساختاری تعریف شود و برای عرضه کنندگان طیور مثل میدان دام فضای مناسب تدارک شود.

شافعی با اشاره به گزارش دانشکده علوم پزشکی شهرستان مبنی بر کمبود علایم ترافیکی و کم عرض بودن جاده تربت جام به سمیع آباد افزود: کمبود علایم ترافیکی وکم عرض بودن محور تربت جام به سمیع آباد موجب بروز حوادث زیادی می‌شود که لازم است مشکلات و معضلات این محور هرچه سربعتر کمبود‌ها رفع شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های شورای سلامت و امنیت غذایی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه است که باید مدیران اجرایی از خودشان شروع کند.

معاون فرماندار تربت جام گفت:با توجه به مشکلاتی که درسطح اداره‌ها و برای افزایش روحیه نشاط کارکنان لازم است مدیران اجرایی حوزه ورزش را در اداره فعال کند.

وی با انتقاداز عدم پاسخگویی مدیران اجرایی نسبت به معرفی کارشناس سلامت افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی دو روز مهلت دارند نسبت به معرفی کارشناس سلامت اقدام کند درصورت کوتاهی مدیران تذکر خواهند گرفت و به مدیران کل هم اعلام خواهد شد.

شافعی با اشاره به ساختار ارزشیابی مدیران گفت: حضور مدیران در جلسه‌ها هر سه ماه یکبار مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن به مدیران کل اعلام می‌شود.

رحیمیان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:متولیان سلامت ففط ۳۰ درصددرسلامت افراد جامعه دخیل هستندخود افرادوسازماتهاباید به فکرسلامت جامعه باشند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای همشهریان افزود: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ففط ۷۰ درصد مردم به پایگاه‌ها مراجعه کردند و درحال حاضر این طرح به کندی پیش می‌رود لازم است مدیران اجرایی و دیگرسازمان‌ها افراد را به پایگاه‌ها راهنمایی، چون همه خدمات این طرح رایگان است.

وی گفت::کلینیک ترک سیگار در دانشکده علوم پزشکی تربت جام راه اندازی شده و برای سلامت جامعه و افراد خدمات در این مرکز رایگان است و اعضای شورای سلامت بدانند این جلسه اختصاص به دانشکده علوم پزشکی نداشته و همه باید برای سلامت جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام//س. ج.
 


با فروشنده‌های پرندگان در تربت جام به صورت ساختاری برخورد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار