استاندار کرمانشاه؛

باید سرمایه را در رگ استان جاری کنیم

استاندار کرمانشاه گفت: برای تولید ثروت و سرمایه گذاری در استان کرمانشاه باید از مدیران انقلابی استفاده کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: مدیران در استان باید مشکلات مردم را حل کنند تا به مسیر پیشرفت و توسعه و آبادانی برسیم و مشکلات افراد بیکار استان را حل نموده و از فرصت سوزی جلوگیری نماییم.

وی با اشاره به اینکه نگاه مثبت مدیران به مقوله اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز می باشد، گفت: با ساز و کاری که بین تولید و اشتغال وجود دارد و برای ایجاد ثروت و سرمایه گذاری باید از مدیران انقلابی استفاده کرد و توقع دارم با توجه به وضعیت استان از نظر اشتغال باید سرمایه را در رگ استان جاری کنیم و این امر میسر نیست مگر اینکه مدیران استان به بخش خصوصی و صنعت کمک کنند زیرا با اعتبارات دولتی به شکوفایی کامل نمیرسیم.

بازوند همچنین از مدیران بانک ها خواست با توجه به نرخ بیکاری که در استان شاهد آن هستیم نسبت به منابع و مصارف آنها متناسب با این معضل اقدام نمایند.

در ادامه این جلسه نعمت الله حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی؛ تفسیر متفاوت در سیستم بانکی و بخش تولید است.

وی با بیان این نکته که مدیران واحدهای تولیدی باید در اسرع وقت نسبت به تهیه مدارک مورد نظر جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: سیستم بانکی در دریافت وثایق از واحدهای صنعتی سختگیری های انجام می دهند که واحد تولیدی با مشکل تهیه و ارائه این وثیقه ها مواجه هستند و دیگر مشکل اینکه ضمانت هایی که سازمان صنایع کوچک تدارک دیده بانک های استان کرمانشاه قبول ندارند و این مشکل باید مرتفع گردد.

انتهای پیام/ز

بانک ها برای دریافت ضمانت نامه سختگیری می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.