ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان کازرون از اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شفیعی رئیس کمیته امداد شهرستان کازرون اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳۰ طرح با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان کازرون ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد رشد داشته است.

شفیعی یکی از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد را ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند و رسیدن به استقلال اقتصادی، آن‌ها دانست و افزود: این مشاغل در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی برای مددجویان راه اندازی شده است.

رئیس کمیته امداد کازرون، استعداد سنجی و آموزش را ۲ مولفه مهم اشتغال پایدار بیان کرد و گفت: مددجویان کمیته امداد که مصمم به اجرای طرح‌های اشتغال زایی هستند، علاوه بر استعداد سنجی، از آموزش‌های مناسب با شغل به صورت رایگان بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه در ۶ ماه نخست امسال ۱۸۱ مددجوی تحت حمایت از توسعه آموزش‌های مهارت آموزی بهره‌مند شده اند، اضافه کرد: در همین مدت ۴۴۳ مددجوی تحت حمایت از توسعه آموزش‌های پایدارسازی و ۱۰۶ نفر آموزش‌های کارآفرینی بهره‌مند شده اند.

شفیعی با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی نظارت بر طرح‌های خودکفایی است، ادامه داد: کمیته امداد بازاریابی برخی از تولیدات مددجویان را به عهده دارد به طوری که همه منافع آن برای مددجویان است.

انتهای پیام/ن

اجرای ۱۳۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار