معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی:

هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان گفت : هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است ومردم در کنار پلیس از مهمترین ارکان تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ جعفری معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان دقایقی پیش در حاشیه بازدید از قرارگاه هدایت ستادی هفته ناجا فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک هفته ناجا،گفت: هفته نیروی انتظامی متعلق به مردم است و مردم در کنار پلیس از مهمترین ارکان تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست بلکه به مردم، نظام و شهداء تعلق دارد.

سرهنگ جعفری  نیروی انتظامی را خادم و در خدمت مردم دانست و گفت: پلیس در طول سال در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و در هفته ناجا نیز کارکنان انتظامی و مرزبانی در دورترین نقاط استان سیستان و بلوچستان با اجرای طرح های مردم یاری و نشست های صمیمانه و چهره به چهره به مشکلات شهروندان و مرزنشینان رسیدگی می کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین احساس امنیت را از خود امنیت مهمتر دانست و گفت: دولت متولی امنیت و نیروی انتظامی مجری آن در جامعه است.

سرهنگ جعفری در ادامه با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی وظیفه برقراری امنیت در جامعه را ندارد بلکه مردم تأمین کننده امنیت پایدار در جامعه هستند.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت آفرین است، بیان داشت: امنیت از ارکان مهم جامعه است که برقراری آن بدون مشارکت مردم ممکن نیست و در این مسیر رسانه‌ها وظیفه مهمی بر عهده دارند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه مردم، محور فعالیت‌های پلیس هستند، افزود: مأموریت‌های نیروی انتظامی بر پایه همکاری و مشارکت مردم پایه‌گذاری و طرح‌ریزی می‌شود.

سرهنگ جعفری در پایان گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سازمانی است که هنوز باب شهادت در آن باز بوده و در تمامی نقاط از صفر مرزی گرفته تا درون شهرها آماده دفاع از میهن و انقلاب و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ع

نیروی انتظامی متعلق به گروه یا حزب خاصی نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار