پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی

استاندار خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و از زحمات دست اندرکاران این نهاد در حفظ امنیت جامعه قدردانی کرد.

متن پیام استاندار خوزستان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران ، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه ی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که همواره با از خودگذشتگی خود این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کرده اند می باشد.

"نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران" در حفظ نظم ، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده دارد و همیشه ثابت کرده است که بعنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتِ صادقانه کوتاهی نکرده است.

در این بین "نیروی انتظامی" ، در برقراری امنیت جامعه ، "شهیدان و جانبازان" زیادی را تقدیم ایران اسلامی کرده است که همواره بر دلاوری ها و ایثارگری های آنان افتخار می ورزیم.

اینجانب ضمن پاسداشت و ارج نهادن به خانواده های شهیدان و جانبازان ناجا ، "هفته نیروی انتظامی" را به کلیه نیروهای ارزشمند و جان برکف این نهاد در استان خوزستان تبریک عرض می کنم و برای همه ی این عزیزان عمری با عزت مسئلت دارم.

 

غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.