رئیس مجمع نمایندگان قزوین خواستارشد؛

توسعه آمایشی ورزش در قزوین

رئیس مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی خواستار توسعه آمایشی ورزش در این استان و تمرکززدایی از مرکز استان شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان قزوین گفت:از سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین درخواست داریم توسعه آمایشی ورزش در قزوین را در دستورکار داشته باشند و از مرکز استان تمرکززدایی کنند تا ورزش در همه نقاط استان رواج پیداکند.

طاهرخانی ادامه داد: ورزش مقوله روح نواز و روح پروری است و از طرفی هم امروز ورزش دیگر شرایط گذشته را ندارد و در زمینه های مختلف تاثیرگذاراست.

وی با اشاره ب جایگاه رفیع و والای ورزش افزود:حضور مقتدر ورزشکاران مقابل حریفان خود در میادین مختلف باعث اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی می باشد که از اهمیت زیادی برخورداراست.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی به شایعه حذف کشتی از رشته های المپیکی هم گریزی زد و اظهارکرد:در مقطعی درصدد بودند تا کشتی را از رشته های المپیکی حذف کنند که خوشبختانه این امر محقق نشد.

طاهرخانی توضیح داد:این قضیه ریشه در اقتدار و توانمندی بالای ایران در این رشته دارد و باتوجه به اینکه در کشتی جهان حرف اول را می زنیم عد ای درصدد بودند از این طریق مانع از قدرت نمایی ایران شوند.

وی با بیان اینکه از ورزش می توان در همه ابعاد استفاده کرد افزود: تربیت بدنی باید برای همه رایگان باشد تا زمینه برای ترویج ورزش در بین همه اقشار فراهم شود.

رئیس مجمع نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات مشهدی آقایی ابرازکرد:ایشان یک انسان اخلاق مدار است که خدمات شایانی را به ورزش قزوین ارائه دادند.

انتهای پیام/

 

ورزش مقوله روح نواز و روح پروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.