مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان؛

٣٨ انجمن ادبی در استان فعال است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از فعالیت ٣٨ انجمن ادبی در استان خبر داد.

٣٨ انجمن ادبی در استان فعال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه انجمن‌های در همدان سابقه طولانی دارند گفت: قدمت برخی انجمن‌های ادبی فعال به بیش از ٥٠ سال می‌رسد.

وی افزود: در حال حاضر ١٤ انجمن در همدان، ٥ انجمن در شهرستان ملایر، ٤ انجمن در شهرستان نهاوند، ٣ انجمن در شهرستان تویسرکان، ٢ انجمن در شهرستان اسدآباد، ٢ انجمن در شهرستان کبودراهنگ، ٥ انجمن در شهرستان بهار، ٢ انجمن در شهرستان رزن و یک انجمن ادبی در شهرستان فامنین فعال هستند.

 فاضل عبادی با بیان اینکه در هر انجمن ادبی حداقل ١٥ عضو حضور دارند؛ گفت: برخی از این انجمن‌ها با استقبال گسترده ای همراه هستند و هر هفته با حضور بیش از یک‌صد نفر برگزار می شوند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر رویکرد حمایتی این اداره کل از انجمن‌های فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: خدمات دولت در حوزه فرهنگ و هنر در همدان با وجود کمبود منابع، مناسب بوده است.

 عبادی تقویت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرار داد و گفت: تقویت نهادهای صنفی و واگذاری فعالیت‌های فرهنگی به اهالی فرهنگ از برنامه‌های جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای پیام/ ش

فعالیت ٣٨ انجمن ادبی در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.