فرمانده انتظامی استان سمنان;

افزایش کشف کالای قاچاق در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : در یک‌سال گذشته میزان کشف کالای قاچاق در این استان 38 درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در برنامه صبحگاه یگان‌های نیروی انتظامی استان سمنان با اشاره به اقدامات ناجای این استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا گفت : با تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی استان سمنان در یک‌سال گذشته میزان کشف کالای قاچاق در استان سمنان 38 درصد افزایش یافت.


وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر و عاملان آن از اولویت‌های همیشگی ناجا در استان سمنان است گفت: در این راستا در یک‌سال گذشته بیش از 6 هزار و 400 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان سمنان کشف و چهار هزار و 270 نفر در این زمینه دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این نهاد در راستای رویکرد درون سازمانی آن بیان کرد: وضعیت معیشتی کارکنان مورد توجه جدی است.

 

سردار قاسمی با بیان اینکه تکریم و پاسداشت پیشکسوتان، ایثارگران و جانبازان از برنامه‌های مهم ناجا در استان سمنان است اضافه کرد: دیدار با خانواده‌ها، پیشکسوتان، جانبازان و ایثارگران ناجا از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان است.

 

وی با اشاره به گزارشی از مهمترین عملکرد ناجای استان سمنان در یک‌سال گذشته تصریح کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقامات معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مبارزه با قاچاق کالا برای حمایت از تولیدات داخلی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان سمنان قرار گرفت.


انتهای پیام / ه


افزایش 38 درصدی کشف کالای قاچاق در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.