معاون امورجوانان هلال احمر؛

رتبه عالی نونهالان هلال احمر استان در دومین المپیاد جوانه

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: نونهالان جمعیت هلال احمر استان کرمان در دومین المپیاد کشوری جوانه (جشنواره ورزشی، امدادی نونهالان هلال احمری) رتبه عالی در سطح کشور را کسب کردند.

رتبه عالی نونهالان هلال احمر استان در دومین المپیاد جوانهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ کیوان علیزاده با اعلام این خبر گفت: نونهالان و غنچه های هلال احمر استان کرمان در دومین دوره از المپیاد ملی جوانه با موضوع" آمادگی امدادی"، در کشور رتبه عالی را کسب کردند.

وی افزود: این جشنواره با هدف افزایش آگاهی نونهالان و آمادگی آنان در برابر بلایا؛ شماره تلفن های اضطراری، مفاهیم اولیه امدادی و کمک های اولیه و …. برگزار شده بود.

علیزاده  تصریح کرد: ملاک های ارزیابی این المپیاد شامل اجرای دستورالعمل، کیفیت و کمیت تصاویر خبری، استفاده از اقلام هویتی، تهیه کلیپ، ارسال به موقع گزارش، اهدای جوایز به غنچه ها بوده است که استان کرمان با کسب امتیاز 110 رتبه عالی کشور را به خود اختصاص داد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان تصریح کرد: سهمیه اعلام شده از سوی سازمان جوانان در اجرای این المپیاد 3 شعبه بوده است که معاونت امور جوانان این المپیاد را در 5 شعبه " کرمان، رفسنجان، کهنوج، بم و سیرجان" برگزار کرده است.

انتهای پیام/ح

نونهالان هلال احمر کرمان رتبه برتر کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.