تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه آبادان گفت:آمریکا بدنبال تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود:آمریکا از اول انقلاب برای سرکوب جمهوری اسلامی ایران به دنبال بهانه بود ولی هوشیاری مردم و رهبر انقلاب این فرصت را به آنها نداد.

وی  گفت: امروز دشمن دنبال تفرقه بین مردم و مسئولان می باشد از این رو باید در این مساله هوشیار باشیم تا در دام دشمن گرفتار نشویم.

 خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه امروز حفظ انقلاب اسلامی از واجبات است، افزود: حفظ این انقلاب در گرو وحدت است و وحدت زمانی محقق می شود که دشمن را بشناسیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پورگفت: خصومت آمریکا با نظام اسلامی ایران به هیج وجه کاهش نیافته است، ایران مولفه های قدرتی در منطقه دارد که آمریکا از آن هراس دارد.

وی افزود: از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی رهبری شجاع، مقتدر و سازش ناپذیر است.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:امروز امنیت در کشور حرف نخست را می زند و این امنیت را مدیون سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ارتباط با مردم، مجاهدت و ایثار در کار را از ویژگی های نیروی انتظامی برشمرد و افزود:امروز نیروی انتظامی بالنده تر و پر تلاش تر از همیشه در عرصه های مختلف جامعه حضور دارد.

وی با محکوم کردن سایت های ضد نظام گفت:برخی سایت ها حرکت های ضد انقلابی دارند که باید مراقب حرکت های آنها بود، این سایت ها با سندسازی و دروغ پردازی به دنبال مسموم کردن افکار عمومی علیه نظام هستند.

انتهای پیام /د

آمریکا دنبال بدبین کردن اذهان ملت اسلامی علیه مسئولان نظام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.