اندیشکده بگین-سادات: هدف از صدور مجوز رانندگی برای زنان عربستانی، منحرف کردن افکار عمومی از جنگ یمن است

اندیشکده صهیونیستی بگین-سادات هدف از صدور مجوز برای رانندگی زنان در عربستان را منحرف کردن افکار عمومی از تجاوز مرگبار این کشور به یمن دانست.

اندیشکده بگین-سادات: هدف از صدور مجوز رانندگی برای زنان عربستانی، منحرف کردن افکار عمومی از جنگ یمن استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه رای الیوم، اندیشکده صهیونیستی بگین-سادات در تل‌آویو اعلام کرد هدف از دادن اجازه رانندگی به زنان در عربستان، منحرف کردن نگاه‌ها از گرفتاری این کشور در جنگ یمن و انتقادهای بین‌المللی ناشی از آن است.

رای الیوم در یادداشتی  نوشت بر اساس پژوهش جدید مرکز پژوهش‌های بگین-سادات در تل‌آویو، احتمالا لغو ممنوعیت رانندگی زنان که پس از مدت ها انتظار انجام شد و در سطح گسترده آن را نشانه نیرنگ عربستان می‌دانند، به منزله آزمونی اساسی برای توانمندی محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور، به منظور اجرای اصلاحات اقتصادی و اجتماعی با وجود مخالفان محافظه کار است.

در این پژوهش آمده است این کار باعث انحراف نگاه ها از انتقادات بین‌المللی علیه عربستان به سبب جنگ در یمن و اتهامات برخی گروه های حقوق بشری و رهبران مسلمان می شود که این کشور را عامل تشدید طایفه‌گرایی و رفتارهای متعصبانه علیه غیرمسلمانان می دانند.

در این پژوهش همچنین تاکید شده است احتمالا مخالفت با لغو ممنوعیت رانندگی زنان فقط به اعتراضات در شبکه‌های ارتباط جمعی محدود شود.

انتهای پیام/

اندیشکده صهیونیستی هدف از صدور مجوز رانندگی زنان در عربستان را منحرف کردن افکار عمومی از جنگ یمن دانست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
( انشاءالله ریشه آل سعود نابود بشه )
آخرین اخبار