استقبال «اشرف غنی» از آخرین کاروان حجاج افغانستان

رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، از آخرین کاروان حجاج که پس از ادای فریضه حج به افغانستان برگشتند، در میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی استقبال کرد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد اشرف غنی»، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، از آخرین کاروان حجاج که پس از ادای فریضه حج به افغانستان برگشتند، در میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی استقبال کرد.

در مراسمی که به این مناسبت در ترمینال میدان هوایی بین المللی حامد کرزی برگزار گردید، ابتدا فیض محمد عثمانی، وزیر ارشاد، حج و اوقاف صحبت کرد و ضمن اینکه به حجاج خیر مقدم گفت، از توجه اشرف غنی به پروسه حج تشکر نمود.

وی گفت که وزارت ارشاد، حج و اوقاف با همکاری ارگان های ذیربط در تلاش است تا پروسه ملی حج به شکل خوب عملی گردد.

سپس حاجی سید نورخان، به نمایندگی از حجاج صحبت کرد و از رئیس جمهور و وزارت ارشاد، حج و اوقاف به خاطر ارائه خدمات به حجاج تشکر نموده و گفت که خدمات در بخش های صحی، مسکن، غذا و ترانسپورت به شکل بهتر فراهم شده بود.

اشرف غنی نیز ضمن خوش آمدید به حجاج گفت که پروسه حج از اهمیت خاصی برخوردار است و من به صورت دوامدار این پروسه را تعقیب می کردم.

استقبال «تشرف غنی» از آخرین کاروان حجاج افغانستان

رئیس جمهور افغانستان از حجاج خواست تا مشکلات و همچنان پیشرفت هایی را که در پروسه حج مشاهده کرده اند، با حکومت شریک سازند تا مشکلات در این عرصه به صورت اساسی حل شود.

رئیس جمهور افغانستان خاطر نشان کرد که پروسه حج به شکل بی طرفانه بررسی می شود تا نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه شده را ارزیابی کرده و این پروسه مهم در سال های آینده به شکل بهتر مدیریت شود.

اشرف غنی در پایان سخنانش گفت که ما در مشورت با علما و نهادهای ذی ربط، روی طرح های بنیادی برای بهبود پروسه حج کار می کنیم.

استقبال «تشرف غنی» از آخرین کاروان حجاج افغانستان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.