14 مهرماه؛

برگزاری یادواره شهید حمید در اهواز

یادواره شهید نادر حمید جمعه 14 مهرماه در اهواز برگزار می گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یادواره شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم خوزستان فردا، جمعه 14 مهرماه، همزمان با 15 محرم الحرام و سوگواری سرور و سالار شهیدان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود و جوانان و نوجوانان اهوازی یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

یادواره این شهید والامقام در مسجد تاریخی توحید اهواز، واقع در خیابان آزادگان(24 متری) نبش خیابان شهید رضوی برگزار می‌شود و خانواده‌های معظم شهدا به این شهید مدافع حرم ادای احترام می‌کنند.

سردار حسن نوعی‌اقدم یکی از فرماندهان سپاه در یادواره شهید مدافع حرم نادر حمید و شهدای مسجد توحید اهواز سخنرانی می‌کند و سید جواد حسینی نیز به قرائت قرآن می‌پردازد.

همچنین در این یادواره که اجرای آن بر عهده مرتضی ذاکر است، حاج عباس کربلایی از مداحان خوزستانی نوحه خوانی و مرثیه سرایی می‌‌کند و یاد و خاطره شهید مدافع حرم نادر حمید و شهدای مسجد توحید اهواز را گرامی می‌دارد.

شهید نادر حمید یکی از جوانان دلیر خوزستانی است که برای مبارزه با تروریست‌ها و گروه‌های تکفیری به سوریه رفت و در روز 20 مهرماه اسال 1394 در شهر حلب مورد هدف دشمنان قرار گرفت و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان شربت شهادت نوشید و در بزم شهیدان میهمان شد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز دوشنبه 27 مهرماه سال 1394 مقارن با 5 محرم‌الحرام سال 1437 هجری قمری از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان بازگشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.