رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

اولین شهدای وزارت جهاد کشاورزی به سیستان و بلوچستان اختصاص دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امام بخش ریگی و ولی الله نیکبخت به عنوان اولین شهدای وزارت جهاد کشاورزی سال 57 در این استان به شهادت رسیدند.

اولین شهدای وزارت جهاد کشاورزی به سیستان و بلوچستان اختصاص دارند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا نجفی در دوازدهمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جهاد کشاورزی این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس ٦٠ شهید، ١٠٣ جانباز و ٢١ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی گفت: شهدا نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند که عزت و اقتدار را نصیب نظام کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این یادواره گفت: ایثار و فداکاری جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستکبران و زورگویان سبب سرافرازی و پیروزی جمهوری اسلامی شد.

سرتیپ پاسدار حسین معروفی افزود: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید، رزمنده و جانباز است که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و در میادین جنگ و جبهه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: بر ما واجب است امروز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده های آنان و توجه به عظمت مقام شهیدان، اندیشیدن به آخرین توصیه های شهدا و انتقال آن به آیندگان در مسیر راه آنان گام برداریم.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران به جزیره ای امن و قدرت منطقه ای تبدیل شده که دشمنان نمی توانند به آن چپ نگاه کنند.

وی ایمان به خدا، وحدت ملی و رهبری را سه مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد.

دوازدهمین یادواره شهدای سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، فرمانده سپاه سلمان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در زاهدان برگزار شد.

انتهای پیام /ع

 یادواره شهدای سازمان جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار