ماجرای رها کردن نامه های مردم ممسنی به رئیس مجلس در مسجد چیست؟

نماینده مردم ممسنی در مجلس در رابطه با اخبار منتشر شده درمورد رها کردن نامه های مردم این شهرستان به رئیس مجلس در مسجد توضیح داد.

ماجرای رها کردن نامه های مردم ممسنی به رییس مجلس در مسجد چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی اخباری در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که ادعا می شود نامه‌های مردمی به دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی سفر به شهرستان ممسنی در مسجدی رها شده است.

مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی در مجلس اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها را کذب خواند و در این باره توضیح داد:"فردی از سوی مقامات شهرستان به عنوان مسئول تحویل نامه‌های مردمی به دکتر لاریجانی مشخص شده بود به همین دلیل نامه‌ها نه تنها رها نشدند بلکه به دلیل عدم امکان حمل آن‌ها در طول سفر به فرمانداری شهرستان انتقال یافته تا در پایان سفر از طریق استانداری به مسئولان مربوطه در هیات همراه رئیس مجلس برای انتقال به تهران تحویل داده شود.

امکان حمل نامه برای هیات همراه در طول سفر میسر نبود و طبق روال و قاعده، نامه‌ها و درخواست‌‎های مردمی به فرمانداری و سپس در استانداری شهر جمع‌آوری و از آن طریق به مسئولان مربوطه در هیات همراه رئیس مجلس تحویل داده می‌شوند".

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبرها و عکس‌های منتشر شده در این رابطه را تکذیب کرد و گفت:" این خبر دروغ از سوی برخی رسانه ها منتشر شده است، در واقع هر کسی می‌تواند عکس یک گونی را منتشر کند و بگوید؛ این‌ها نامه‌های رها شده مردم بوده است".

 

انتهای پیام/

 نامه های رها شده مردم ممسنی به لاریجانی در مسجد

برچسب ها: مجلس ، ممسنی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
نقی ناراحته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
دیگه سطل اشغال مجلس جائی برای ریختن انها نداشت !!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
چرا نامه هارو نبردن
آخرین اخبار