هفته نیروی انتظامی و اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا باقری ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از آغاز برنامه‌های هفته ناجا در مازندران همزمان با سراسر کشور از فردا تا ۲۱ مهرماه خبر داد.


وی گفت: حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها و سخنرانی فرماندهان بین الصلاتین از مهمترین برنامه اولین روز هفته ناجا است که با حضور حداکثری کارکنان ناجا همراه است.


سرهنگ باقری با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی "پلیس برای امنیت، امنیت برای همه " افزود: مردمی سازی امنیت می‌تواند موجب درونی و نهادینه شدن این امر و در نهایت کاهش آسیب‌ها و جرایم شود.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ﻧﻴﺮﻭی ﺍﻧﺘﻈﺎﻣی ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻧﻬﺎﺩ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋی و اصلی‌ترین نهاد متولی ایجاد امنیت در جامعه است و به همین خاطر بیشترین سطح تماس را با جامعه دارد.


سرهنگ باقری افزود: پلیس برای اینکه بتواند از نیرو‌های اجتماعی جهت دستیابی به اهداف خود سود ببرد باید بتواند رویکرد‌ها و نگرش‌های افراد جامعه را با خود همسو کند. به همین دلیل کار پلیس با محوریت جامعه از جمله مدل­های نظری راهبرد پلیس است.


وی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با رسانه‌های گروهی استان از پوشش خبرزی برنامه‌های این هفتهاز سوی رسانه‌ها خبر داد و افزود: حضور فرماندهان ومسئولان در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی و ارائه عملکرد و فعالیت‌های حوزه ماموریتی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در مازندران است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان، همایش راهوران محله، نشست با نمایندگان مجلس، جلسات ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی استان را از دیگر برنامه‌های مهم هفته ناجا در مازندران نام برد.


انتهای پیام/ع


اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه هفته نیروی انتظامی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار