معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از آمادگی کامل ناوگان حمل‌ونقل لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  ملکی صادقی، معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط اعزام و بازگشت زائران لرستانی اربعین حسینی در قالب آژانس‌های مسافرتی و از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه سه‌ساله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بحث ساماندهی نقل‌وانتقال زائران اربعین حسینی بنا داریم امسال با برنامه‌ریزی منسجم‌تر شرایط را برای جابجایی زائران در کمترین زمان ممکن و با استفاده از ناوگان استان فراهم کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد زائران هم استانی در قالب کاروان‌های زیارتی تحت پوشش اداره کل حج و زیارت اعزام شوند.

ملکی اظهار کرد: در سطح ملی دغدغه اصلی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ساماندهی بازگشت زائران از مرز مهران به دلیل ازدحام در این محور بود، از سوی دیگر در سطح استانی با توجه به اینکه استان لرستان از پیشگامان برپایی موکب‌های مردمی اربعین حسینی هم در استان و نیز در مرز مهران به شمار می‌رود این انتظار وجود داشت که زائران هم استانی از طریق ناوگان استان جابجا شوند تا دغدغه خاطر مردم و مسئولان کمتر شود.

این مسئول در ادامه افزود: بنا داریم برای امسال با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط حداقل‌هایی را در نظر گرفته و هدف‌گذاری کنیم.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در این راستا هفته آینده جلساتی به صورت جداگانه با شرکت‌های مسافربری و آژانس‌های مسافرتی از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اداره کل حج و زیارت استان برگزار و سپس در جلسه مشترکی موارد مورد نظر تحلیل و نتیجه آن در همایشی بزرگ که به همین مناسبت برگزار می‌گردد، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/د

ناوگان حمل‌ونقل لرستان برای جابجایی زائران اربعین حسینی آمادگی کامل دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.