جذب 418 حامی ایتام و محسنین در کرمان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت:حامیان طرم اکرام یک میلیارد و 418 میلیون تومان در پنج ماهه امسال به ایتام تحت کفالت خود کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حمید کریمیان زاده ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار از اهداف اجرای طرح های اکرام ایتام و محسنین است، گفت: 418 حامی جدید در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جذب کمیته امداد استان شدند و هم چنین در این ایام 430 یتیم و فرزند محسنین جدید تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند.
وی در توضیح فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد گفت: ایتام، فرزندان بدون سرپرستی هستند که از نعمت پدر یا مادر محروم هستند و فرزندان محسنین افراد دارای سرپرستی هستند که سرپرست آنها یا از کار افتاده، دارای بیماری صعب العلاج، دارای سرپرست زندانی و یا از فرزندان طلاق هستند که برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت و کمک های مردمی هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 12 هزار و 352 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: این ایتام توسط 25 هزار و 934 حامی خیر حمایت می شوند.
کریمیان زاده تصریح کرد: حامیان خیرطرح اکرام ایتام یک میلیارد و 418 میلیون تومان در پنچ ماهه امسال به ایتام تحت کفالت خود کمک کرده اند.
وی تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد را 10 هزار و 869 نفر اعلام و اظهارکرد: این فرزندان توسط 17 هزار و 944 حامی حمایت می شوند و حامیان خیر یک میلیارد و 423 میلیون تومان در پنج ماهه امسال به این فرزندان کمک کرده اند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: در طول سال نیز خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و یا سایت اینترنتی این نهاد کفالت ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده‌دار شوند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد برای خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت خود از منابع داخلی و کمک های خیران و نیکوکاران بهره می برد، افزود: کمک های حامیان و خیران نیکوکار به ایتام و خانواده های نیازمند نقش اساسی در ارائه خدمات بهتر به خانوارهای تحت حمایت ایفا می کند.
انتهای پیام/ی

کمک میلیاردی حامیان به ایتام کرمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.