معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

سطح کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی در گناوه افزایش یابد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سطح کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی در گناوه افزایش یابد.

سطح کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی در گناوه افزایش یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت شهرستان گناوه اظهار داشت: تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت تلاش‌های ویژه‌ای داشته که شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه یکی از شبکه‌های برتر در استان است افزود: خدمات طرح تحول نظام سلامت بخصوص در بحث بهداشت در شهرستان گناوه پیشرفت چشمگیری داشتهاست. از مسئولان و کارشناسان این شبکه انتظار داریم با برنامه‌ریزی سطح کمی و کیفی این خدمات را جهت رفاه حال شهروندان بیش از پیش بالا ببرند.

وی به موضوع پیشگیری و خدمات دندان پزشکی در شهرستان گناوه اشاره کرد و گفت: با توجه به نیروی کاری و تجهیزات مناسب در این شهرستان و با توجه به تاسیس و راه‌اندازی کلنیک دندان پزشکی، لازم است به مقوله بهداشت و پیشگیری در این حوزه بیش از پیش توجه شود.

خواجه‌ئیان از عملکرد و فعالیت‌های نوآورانه رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه در طرح تحول بهداشت تشکر کرد و خاطرنشان ساخت: خدمات و برخی فعالیت‌های رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه به عنوان الگو در سایر شهرستان‌های استان استفاده می‌شود.

وی هدف از این بازدید و نشست را مرتفع کردن مشکلات موجود و استفاده از تجربیات و ایده‌های جدید همکاران در شهرستان دانست و از همه کارکنان خواست تا با همکاری و تلاش بیشتر برای ارائه خدمات به مردم شریف این شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام /پ

سطح کمی و کیفی ارائه خدمات بهداشتی در گناوه افزایش یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.