نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح كرد:

برگزاري جلسه‌اي با حضور سرلشكر باقري درباره قانون كسر خدمت فرزندان ايثارگر

رئیس فراکسیون ایثارگران گفت: طي جلسه آينده موضوع کسر خدمت، اعطای گواهینامه و خرید خدمت فرزندان ایثارگر با حضور سرلشكر باقري بررسی مي‌شود.

برگزاري جلسه‌اي با حضور سرلشكر باقري درباره قانون كسر خدمت فرزندان ايثارگرحجت‌الاسلام حسن نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه روز گذشته هیئت رئیسه این فراکسیون با علی لاریجانی گفت: در این نشست درباره کسر خدمت، اعطای گواهینامه و خرید خدمت فرزندان ایثارگر بحث و بررسی انجام شد.

وی ادامه داد: قرار شد؛ در جلسه‌ای در روز چهارشنبه (فردا) يا هفته آينده با حضور سرلشکر باقری این موضوعات مورد بررسی قرار گرفته تا حل شود.

نوروزی تأکید کرد: سرلشکر باقری در نامه‌ خود به مقام معظم رهبری اعلام کرده است که در سال یک میلیون نفر براي سربازی جذب مي‌شوند و اين در صورتي است كه تنها 60 هزار نفر از فرزندان ایثارگر مشمول این مصوبه می‌شوند که نسبت به این یک میلیون رقم قابل توجهی نیست.

رئیس فراکسیون ایثارگران اظهار کرد: ما خواسته‌ایم تا ستاد کل یا مرکز آمار یا مجلس میزان مراجعان به خدمت را در یک سایت مشخص کند.

وي اذعان كرد: ما به رئیس مجلس روز گذشته تأکید کردیم که این مصوبه مجلس بوده این مصوبه کار کمیته مشترک با نمایندگان و ستاد کل مشترک بوده که به مجلس ارائه شد و اکنون ابلاغ شده و نباید نادیده گرفته شود و ایستادگی در برابر قانون است.

نوروزي با بيان اينكه ما در این مصوبه اعلام کردیم که كسر خدمت فرزندان ايثارگر با اذن مقام معظم رهبری باشد، گفت: اكنون مسئولان ستاد کل اعلام می‌کنند که ما اذن رهبري را برای یک ماه و 9 روز می‌گیریم كه ما هم به آن‌ها مي‌گوييم پس حالا این یک ماه را هم بر روی آن بگیرید .

رئيس فراكسيون ايثارگران خاطرنشان كرد: این مصوبه هدیه‌ای به فرزندان ایثارگر همچون فرزند شهید حججی و حججي‌هاست زیرا جنگ میان ما با آمریکا و رژيم صهيونيستي پایان‌ناپذیر است و باید رزمندگان دلخوش باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
خدا قوت درود بر سردار
آخرین اخبار