جانشین فرمانده سپاه بوشهر:

وجه تمایز نیرو‌های مسلح ایران با دیگر نیرو‌ها در معنویت است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: وجه تمایز نیرو‌های مسلح ایران با دیگر نیرو‌های مسلح جهان در معنویت است.

وجه تمایز نیرو‌های مسلح ایران با دیگر نیرو‌ها در معنویت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، سرهنگ حمید خرمدل صبح چهارشنبه در مراسم معارفه جانشین فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر مجموعه‌ای جوان، با انگیزه، شاداب، آماده مقابله با هر تهاجمی و افتخارآفرین است.

خرمدل با اشاره به تهدیدات مختلف دشمنان در عرصه منطقه و بین‌الملل، ادامه داد: تیپ‌های پیاده آبروی سپاه‌های استانی بوده و حضور آن‌ها در استان‌های مختلف و آمادگی آن‌ها خاری در چشم دشمنان است.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث جدی و اصلی برای ما معنویت بوده و سپاه به این زیور آراسته است، تاکید کرد: ما هر چه امکانات و تجهیزات نظامی داشته باشیم، اما به معنویت مزین نباشیم راه به تاریکی است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه وجه تمایز نیرو‌های مسلح ایران با دیگر نیرو‌های مسلح جهان در معنویت است، گفت: تا زمانی که ما در سپاه به این زینت الهی مسلح باشیم دشمنان بر ما مسلط نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اگر نیرو‌های سپاه می‌توانند قایق‌های مسلح زره‌پوش آمریکایی را در خلیج فارس خوار و ذلیل کنند ناشی از توانایی معنویی آن‌ها است، خاطرنشان کرد: روحیه بالای معنویی و دینی نیرو‌های ماست که در دل دشمنان رعب و وحشت انداخته است.

خرمدل با تاکید بر اینکه جامعه ما به شدت به روحیه معنویی و عاشورایی نیاز دارد، اظهار داشت: هر چند مردم چهره معنویی سپاه به خوبی درک کرده‌اند، اما باید این چهره بیشتر و بهتر به جامعه و مردم شناسانده شود.

وی به خصلت‌های ویژه پاسداران پرداخت و گفت: تقوا، عدالت، مردمی بودن، یاری رساندن به محرومان، آمادگی رزم و ولایتمداری از شاخصه‎‎ها و خصلت‌های اصلی پاسداران انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه خط قرمز سپاه ولایت فقیه است، تصریح کرد: برای پاسداران در بحث ولایت سکوت جایز نیست.

خرمدل با بیان اینکه ولایت و سپاه نباید تضعیف شوند، گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای منافق در داخل و به حمایت از استکبار ولایت فقیه و سپاه را تضعیف کنند.

انتهای پیام/ف

وجه تمایز نیرو‌های مسلح ایران با دیگر نیرو‌های مسلح جهان در معنویت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.