افراد نسبت به تعویض کارت پایان خدمت سریع تر اقدام کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت:تا اربعین حسینی افراد نسبت به تعویض کارت هوشمند پایان خدمت و معافیت سریع تر اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ علی موسی زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی افرادی که کارت پایان خدمت و معافیت هوشمند ندارند هرچه سریع تر با مراجعه به دفاتر پلیس +١٠ درخواست تعویض کارت خود را ثبت کنند در غیر این صورت به منزله مشمول غایب تلقی شده و از خروج از کشور آنها ممانعت خواهد شد.

وی افزود: دانشجویانی که در مهرماه سال جاری سنوات قانونی تحصیل آنها به پایان رسیده و هنوز موفق به فارغ التحصیلی نشدند می بایست با مراجعه به معاونت آموزش دانشگاه مربوطه درخواست کمیسیون موارد خاص کرده و پس از مجوز وظیفه عمومی مجاز به ادامه تحصیل برای فراغت از تحصیل خواهند بود..

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده و عفو اضافه خدمت مشمولانی که تا ٢٢بهمن ماه خود را برای اعزام به خدمت معرفی کنند،اظهار کرد:مشمولان غایب این فرصت را از دست نداده وبرای ثبت درخواست اعزام به یکی از دفاتر پلیس +١٠ مراجعه کنند.

سرهنگ موسی زاده تصریح کرد: با توجه به احتمال عدم تمدید مقررات معافیت جریمه نقدی مشمولان غایب در سال آینده توصیه می شود تمامی مشمولان غایب و سربازان فراری که بیش از هشت سال غیبت دارند با مراجعه به دفاتر پلیس+١٠ نسبت به ثبت درخواست و واریز جریمه اقدام کنند.

انتهی پیام/آ

تعویض کارت ملی هوشمند تا اربعین در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.