انجام 659عملیات امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی سنندج

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام 659 عملیات امداد و نجات توسط نیروهای آتش نشانی در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.

رامین اسدنژاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛با بیان اینکه این سازمان در شش ماهه نخست سال‌جاری 659 عملیات آتش‌سوزی و امداد و نجات را انجام داده است، گفت: 323  فقره از این عملیات‌ها مربوط به حوادث آتش‌سوزی و 336 مورد نیز  عملیات امداد و نجات بوده است.

 وی افزود: حوادث آتش‌سوزی شش ماهه نخست امسال شامل 194 فقره مربوط به فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل، 32 فقره مسکونی، 31 فقره خودرو و ماشین آلات، 29 فقره ضایعات و زباله، 23 مورد تجاری، 4 مورد انبار، صنعتی و اداری هر کدام یک مورد و 8 فقره سایر موارد بوده است.

اسدنژاد بیان کرد: 95 فقره گرفتن حیوانات وحشی و موذی، 57 فقره آسانسور، تصادف و آبگرفتگی هر کدام 14 مورد، 13 فقره گیر کردن انگشتر، 5 فقره سقوط در چاه و ریزش چاه، عملیات غواصی 3 مورد، ریزش‌آوار و چرخ گوشت هر کدام 2 مورد، خفگی و گاز گرفتگی یک فقره و 8 عملیات نیز در بخش سایر موارد از جمله عملیات‌های امداد و نجات این سازمان در شش ماهه نخست سال‌جاری بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: در حوادث رخ داده امسال 7 نفر فوت کرده و 30 نفر هم مصدوم شدند که دو نفر از فوتی‌ها بر اثرغرق شدگی، 2 نفر در حوادث رانندگی و سه نفر هم سایر حوادث بوده است.

وی در بخش آموزش تعداد افراد آموزش دیده را 744 مورد عنوان و اظهار داشت: 694 نفر تحت آموزش‌های برون سازمانی قرار گرفته و 50 نفر نیز به صورت درون سازمانی آموزش دیده‌اند.

انتهایپیام/ د م 

آموزش 744نفر توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.